Twój Pierwszy Raz w Klubie Fitness

Chcesz wybrać się na siłownię, by wreszcie „coś z sobą zrobić” lecz przeraża Cię wizja błądzenia od maszyny do maszyny z brakiem pomysłu gdzie, jak i ile ćwiczyć? Nie martw się! Każdy kiedyś zaczynał i większość zastanawiała się dokładnie nad tymi samymi kwestiami.

Już na pierwszej wizycie personel klubu pomoże Ci ustalić Twój własny cel, do którego wspólnie z trenerem będziecie dążyć. Każdy przychodzi na siłownie w innym celu. Jedna osoba chce zrzucić kilka kilogramów inna natomiast chce tylko wyrzeźbić sylwetkę lub nabrać „masy”.

Kiedy masz cel oraz wyznaczony termin w, którym chcesz ten cel zrealizować, wystarczy spakować torbę, wybrać się do klubu i zacząć walczyć!

Kolejne pytanie: co spakować? Najważniejsze to wygodny strój sportowy. Do tego czyste buty na przebranie, ręcznik by otrzeć pot i butelka wody. Torba spakowana!

Dobór aktywności fizycznej jest bardzo ważny. Lubisz ćwiczyć w grupie? Zapraszamy na zajęcia grupowe. Ich wachlarz w naszym grafiku jest dość szeroki. Jeśli dysponujesz wolnym czasem w godzinach porannych to WAKE UP oraz DEEP WORK będą zajęciami odpowiednimi zarówno dla początkujących jak i tych bardziej zaawansowanych. Wystarczy dopasować tempo wykonywanych ćwiczeń do własnych możliwości. Poranne godziny odpadają? Zapraszamy na popołudniowe zajęcia.

Oto nasze propozycje:

ZDROWY KRĘGOSŁUP – zajęcia, które szczególnie przydadzą się osobom mającym pracę siedzącą; BASIC AEROBIK – idealny dla wszystkich zaczynających przygodę z zajęciami fitness; ATTAK NA BRZUCH – zajęcia 40 minutowe, które koncentrują się głównie na wzmacnianiu mięśni brzucha.

Jeśli lubisz zajęcia taneczne to ZUMBA będzie czymś doskonałym. Musisz jednak wiedzieć, że w tym przypadku przyda Ci się trochę cierpliwości. Daj sobie czas, by poznać układy choreograficzne.

–  Jeśli jesteś osobą dojrzałą, w wieku powyżej 55 lat, proponujemy specjalny program COFNIJ CZAS.

Monitorując rezultaty warto pamiętać, że istnieje spora różnica w gęstości tkanki tłuszczowej oraz mięśniowej? Jeden kilogram mięśni zajmuje objętość 0,59 litra, a 1 kg tłuszczu to już 1,1 litra. Pracując więc nad sylwetką powinniśmy zatem bardziej zaprzyjaźnić się z miarą krawiecką niż z łazienkową wagą.

Na koniec ostatnia, jednak najważniejsza rada: NIE ZNIECHĘCAJ SIĘ ZBYT SZYBKO. Twoje ciało potrzebuje czasu i systematycznych treningów by odwdzięczyć się Tobie wspaniałym wyglądem. Początkowo nie zaczniesz tracić centymetrów, ale ZYSKASZ DOBRE SAMOPOCZUCIE, WIĘCEJ ENERGII I CHĘCI DO ŻYCIA – reszta sama przyjdzie!

Zmagasz się z kontuzją, podczas ćwiczeń odczuwasz dolegliwości bólowe lub nie wiesz jakie ćwiczenia możesz wykonywać ze swoim schorzeniem? Zapraszam na mój dyżur:

– każdy poniedziałek i czwartek od 17 do 20 jestem do Waszej dyspozycji.

Agata

Medical Fitness Trainer

Jesteś gotowa/gotowy? Kliknij i odbierz swoje darmowe zaproszenie do naszego Klubu.