Rowery Indoor

Co to za trening?

To zajęcia grupowe odbywające się w sali, na rowerach stacjonarnych, pod okiem instruktora. Ćwiczenia opierają się na wydolności układu oddechowego oraz pracy mięśni (szczególnie dolnych partii ciała, ale również mięśni środka). Ta dyscyplina sportowa jest bardzo efektywna. Jest to rodzaj treningu, który pozwala szybko stracić na wadze. Zajęcia nie wymagają żadnego ruchu technicznego czy wykonywania szczególnie trudnych pozycji. W żadnym stopniu nie przyczyniają się do powstawania urazów w układzie kostno-stawowym i dlatego są odpowiednie nawet dla osób, u których pojawiają się bóle na wysokości pleców.

Jak przebiega trening?

Podczas treningu pedałujemy rytmicznie do muzyki, która utrzymuje intensywność wysiłku na odpowiednim poziomie, w różnych pozycjach i rytmie. Po fazach sprintu, podczas których przyspiesza nam tętno, następują fazy aktywnej regeneracji. Tor jazdy ma na celu odtworzenie realnej jazdy na rowerze, dlatego zawiera podjazdy pod górkę, zjazdy oraz jazdę po płaskim terenie. Intensywność ćwiczeń jest zróżnicowana, by precyzyjnie symulować jazdę na rowerze. Regulacja pokrętła oporu sprawia, że pedałowanie jest łatwiejsze lub trudniejsze. Ustawia się je indywidualnie, co pozwala każdemu dopasowywać intensywność jazdy do własnego poziomu.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Naszych Klientów do oferty typowych zajęć na rowerach stacjonarnych dodaliśmy ZUMBASTYCZNE ROWERY – czyli zajęcia w rytm latynoskich hitów, wzbogaconych najnowszymi hitami z list przebojów, przy akompaniamencie których jedziemy i OGLĄDAMY TELEDYSKI!

Nic przyjemniejszego, nawet jeśli nie chce się Tobie pedałować, tak gorąca i porywająca muzyka doda Ci sił!

BLACK TRACK – bardzo intensywny trening, dla zaawansowanych. Jeśli już trochę jeździsz na rowerze i masz ochotę się porządnie wypocić, odstresować i zmęczyć to ten trening jest właśnie dla Ciebie!! Czas trwania: 60minut, ilość wody – weź dwa razy więcej niż na zwykły trening.

TRENING KOLARSKI – Spinning w formie typowego treningu kolarskiego.
Realizujemy plan treningowy przygotowujący zawodników i amatorów do startów w sezonie 2018 w wyścigach kolarskich i maratonach MTB. Jest to też idealne przygotowanie do etapu kolarskiego dla osób startujących w zawodach triathlonowych.
Zajęcia prowadzi trener kolarstwa i triathlonu. Intensywność treningu dostosowujemy do zaawansowania sportowego zawodnika. Zapraszamy też wszystkich, którzy biorą udział w zawodach w innych dyscyplinach sportowych, a dla których ważne jest wzmocnienie wytrzymałości ogólnej i siły kończyn dolnych. Jazda na rowerze jest dla Was znakomitym środkiem treningowym.

MOUNTAIN – na każdych zajęciach instruktor zabiera Was na inny kontynent, zdobywacie nowe szczyty, przygotuj się na wysiłek – efekt: duma ze zdobytych szczytów, stalowe nogi i pupa, parę centymetrów w górę.
Zajęcia dla średnio-zaawansowanych i zaawansowanych.

MIX – trening łączący w sobie wszystkie elementy: dobrą zabawę, dużą intensywność i klasyczną lekcję treningu na rowerach stacjonarnych wzbogacony o element treningu klatki i ramion.

CLASSIC  – typowy klasyczny spinning, idealny na pierwszy raz by przekonać się na czym ta cała zabawa polega. Również bardzo dobry trening dla wytrawnych koneserów jazdy na rowerze.

Dlaczego warto uprawiać Indoor Cycling?

  • wsparcie układu krążenia
  • utrata wagi
  • ujędrnienie i wyrzeźbienie ciała (głównie podniesienie pośladków i wysmuklenie ud)
  • możliwość spożytkowania energii
  • znaczne spalanie kalorii
  • wzrost wytrzymałości

Dla kogo?

  • zajęcia dla każdego

Co zabrać ze sobą na trening?

  • ręcznik
  • wodę
  • wygodne buty (najlepiej z twardą podeszwą dla większego komfortu)