Pilates

Czego mogę się spodziewać podczas zajęć?

Wyobraź sobie, że dzięki uczestnictwu w tych zajęciach Twoje bolączki nagle się skończą! Biodra, uda, brzuch to już nie jest Twój problem! Pozwól nam zadbać o to wszystko, co dla każdej kobiety jest największym problemem.

Na zajęciach angażujemy do pracy mięśnie ud, pośladków i brzucha, wykonując dużo powtórzeń każdego ćwiczenia. Mięśnie zostają wzmocnione a ciało nabiera ładnego jędrnego wyglądu. Podczas tej sesji treningowej zadbamy o partie ciała, które dla każdej kobiety są szczególnie ważne. Podczas zajęć część czasu przeznaczonego na ćwiczenia instruktor poświęca rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, które jest prowadzone przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce.

Niezbędny trening zapewniający prawidłową ruchomość stawów, niwelujący przykurcze mięśniowe, poprawiający elastyczność mięśni oraz ścięgien. Stretching jest niezbędnym uzupełnieniem każdego treningu, ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnych ćwiczeń.

Pilates jest to jedna z odmian aerobiku polegająca na rzeźbieniu mięśni całego ciała. Pozwala w stosunkowo krótkim czasie ukształtować sylwetkę, przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu, wzmacniając przy tym wszystkie partie ciała (ramiona, brzuch, uda, mięśnie grzbietu). Ćwiczenia wykonywane są w pozycjach izolowanych, nie przeciążają stawów i kręgosłupa, z tego względu brak jest właściwie przeciwwskazań do ich wykonywania. Znakomite i konieczne uzupełnienie treningu spalającego i wytrzymałościowego. Gwarantujemy, że po pierwszych zajęciach poczujesz te mięśnie, o istnieniu których nawet nie miałaś pojęcia.
Zajęcia przeznaczone dla wszystkich chcących wyrzeźbić swoje ciało, polecane również osobom mających problemy z kręgosłupem..

Co da mi trening:

  • korzystnie wpływa na prawidłową postawę ciała
  • poprawia elastyczność mięśni i stawów
  • kształtuje świadomość mięśniową i kontrolę ciała
  • wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania
  • odciążenia kręgosłupa, poprawa postawy
  • obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących
  • zwiększenie siły mięśni, w szczególności mięśni brzucha
  • równoważnie siły mięśni po obu stronach ciała
  • znaczące wysmuklenie sylwetki
  • poprawa stabilność kręgosłupa i poprawa równowagi
  • nauka prawidłowego, pełnego oddechu
  • rozluźnia ramiona, kark i górną część pleców

Na zajęciach wzmacniamy również mięśnie Kegla. Dzięki mocnym mięśniom Kegla pozbędziesz się uciążliwych bólów pleców i kręgosłupa, hemoroidów, zaparć nawet problemów z orgazmem i impotencji, a przede wszystkim bardzo krępującej dolegliwości, skazującej nieraz na społeczną izolację: nietrzymania moczu.

Silne i elastyczne mięśnie dna miednicy (czyli mięśnie Kegla) to lekarstwo na powyższe dolegliwości. Tylko wtedy są w stanie utrzymać narządy wewnętrzne w odpowiedniej pozycji, zapewniając tym samym m. in. stabilność pęcherza, mocny kręgosłup, sprawne trawienie, prawidłową erekcję.

Co zabrać ze sobą na trening?

  • wygodny strój
  • buty na przebranie
  • ręcznik