Klub Aktywnej Mamy

 

Po urodzeniu dziecka możesz szybko wrócić do formy w towarzystwie swojej pociechy. Zajęcia SPECJALNIE przygotowane dla mam z dziećmi (od 6 tygodnia do 16 miesiąca), w których zgubisz zbędne kilogramy, uelastycznisz brzuch oraz wzmocnisz ramiona i plecy, mięśnie kręgosłupa, dna miednicy.

Zajęcia wzmacniające z wykorzystaniem technik pilatesu oraz przy użyciu piłek zostały opracowane w ten sposób, aby mamy mogły ćwiczyć w obecności swoich pociech, a wybrane ćwiczenia wykonywać razem z nimi!

Przede wszystkim jednak zapewnimy Wam dobry nastrój w towarzystwie mam i dzieci na podobnym etapie macierzyństwa przy energetycznej muzyce oraz profesjonalną opiekę prowadzącej od kilkunastu lat wspierającej mamy i zajmującej się aktywnością kobiet w ciąży, po porodzie i terapią rozejścia mięśni prostych.

Na zajęcia zabieramy :

Kocyk/pieluszkę dla dziecka

Zabawki (są również zabawki dostępne na sali dla dzieci)

Całą torbę-czyli standardowo jak wychodzicie z dziećmi na spacer: mleko/woda/smoczek/pieluszki (przewijak dostępny)/mokre chusteczki/przekąski.

Nie zapomnij sama się spakować-strój wygodny, by Wam się dobrze ćwiczyło, buty na przebranie i dużo cierpliwości, bo będą też inne dzieci, więc… będzie się działo.