JumpCross

Co to za trening?

Lubimy się rozwijać, doskonalić i zmieniać, by każdy trening był dla Was niesamowitym przeżyciem. To nie jest zwyczajny trening na trampolinach do jakiego jesteście przyzwyczajeni. To kombinacja najcięższych treningów wydolnościowych: tabata, hiit, trening z obciążeniem. Do tego treningu zainspirowali Nas Nasi Klienci, którzy chcą się rozwijać, potrzebują wyzwań, lubią się zmęczyć.

Czego mam się spodziewać podczas treningu?

JumpCross,  czyli odchudzające ćwiczenia na trampolinie, to forma aktywności fizycznej łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Zajęcia mają formę treningu obwodowego z wykorzystaniem różnorodnego rodzaju sprzętu. Wszystkie ćwiczenia wykonujemy w podskokach lub z wykorzystaniem trampolin, co znacznie zwiększa ilość mobilizowanych do pracy mięśni i maksymalizuje efekt końcowy. Ćwiczenia siłowe są przeplatane lub łączone z ćwiczeniami cardio.
Każdy następny wysiłek rozpoczynany jest na niepełnym wypoczynku co znacznie wpływa na wzrost efektu treningowego.

Co daje mi trening na trampolinach?

  • wzmocni mięśnie,
  • poprawi wydolność,
  • w czasie jednego treningu JumpCross możemy spalić aż 1000 kcal,
  • jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, a jesteś osobą zaawansowaną, ten typ ćwiczeń może okazać się dla Ciebie idealny.

Co ze sobą zabrać?

  • woda
  • ręcznik

Dla kogo?

  • dla osób zaawansowanych